چگونه از حساب کاربری خود در تلگرام خارج شویم؟

چگونه از حساب کاربری خود در تلگرام خارج شویم؟

گاهی اوقات، چنان وابستگی میان ما و فضاهای اجتماعی ایجاد می شود که به هر دلیلی نیاز داریم برای یک بازه زمانی معین، از این فضاها دور شویم. تلگرام هم یکی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که استفاده بیش از اندازه از این پلتفرم می توان اعتیادآور باشد و سبب شود از بسیاری از کارهای روزمره خود غافل شویم.

برخی افراد برای خروج از تلگرام، سریعا برنامه را پاک می کنند؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشید که به جای پاک کردن برنامه، می توانید از قابلیت log out استفاده نمایید و فقط برای مدتی از حساب کاربری خود خارج شوید. ما در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از حساب کاربری خود در تلگرام خارج شوید. لذا از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با سایت راهنمالند همراه باشید.

حتما بخوانید: چگونه تلگرام را فارسی کنیم؟

نحوه خروج از حساب کاربری در تلگرام

در گام اول وارد برنامه تلگرام شوید و آیکون سه خطی در سمت چپ بالای صفحه را لمس نمایید.

 

چگونه از حساب کاربری خود در تلگرام خارج شویم؟
چگونه از حساب کاربری خود در تلگرام خارج شویم؟

اکنون منویی باز و به شما نمایش داده می شود. اگر زبان تلگرام در گوشی شما انگلیسی است روی گزینه Settings لمس نمایید و در غیر این صورت، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

آموزش خارج شدن از تلگرام
آموزش خارج شدن از تلگرام

اکنون صفحه تنظیمات برای شما باز شده که در بالا و سمت راست، یک آیکون سه نقطه ای قرار دارد. آن را انتخاب کنید تا صفحه منو باز شود.

آموزش بیرون رفتن از تلگرام
آموزش بیرون رفتن از تلگرام

در این بخش، یک منو دارای سه گزینه باز می شود که شما برای خروج از حساب کاربری، باید بر روی گزینه ی Log out یا همان خروج از حساب کاربری، کلیک نمایید.

پس از انتخاب گزینه Log out (خروج از حساب کاربری)، یک پیام بر روی صفحه ظاهر می شود که این پیام به شرح ذیل است:

خروج از حساب کاربری

آیا از خروج از حساب کاربری اطمینان دارید؟

با این کار، تمامی گفتگوهای محرمانه شما لغو خواهند شد.

شما می توانید از تلگرام به صورت همزمان در تمامی

دستگاه های خود استفاده نموده و از چندین حساب کاربری

در یک برنامه استفاده کنید.

حتما بخوانید: نحوه حذف تاریخچه جستجوی تلگرام

اکنون با انتخاب گزینه خروج از حساب کاربری، برای تایید فرایند به صفحه دیگر منتقل می شوید.

گام آخر خروج از حساب کاربری در تلگرام
گام آخر خروج از حساب کاربری در تلگرام

در گام آخر شما با انتخاب کردن گزینه Ok یا خروج از حساب کاربری، می توانید از اکانت خود خارج شوید. در حال حاضر شما توانستید با موفقیت حساب کاربری خود را در تلگرام حذف نمایید.

تفاوت Log out کردن اکانت تلگرام با دیلیت کردن اکانت

ما در این مطلب به شیوه خروج از اکانت تلگرام (Log out کردن اکانت تلگرام) پرداختیم. اما در این بخش می خواهیم کمی در مورد حذف کردن اکانت یا همان delete your account صحبت کنیم. Log out کردن اکانت تلگرام و دیلیت کردن اکانت، دو مفهوم کاملاً متفاوت از هم هستند. هنگامی که شما از حساب کاربری خود در تلگرام خارج می شوید تمام اطلاعات پیشین و فایل های رسانه ای به صورت دست نخورده باقی می مانند. همچنین مخاطبانتان می توانند در تلگرام به شما پیام دهند.

حتما بخوانید: از کجا بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم؟

اما هنگامی که شما به حذف اکانت خود در تلگرام اقدام می نمایید، تمامی اطلاعات مخاطبین و و فایل ها و چت های تلگرام از بین می رود. بدین ترتیب اگر بخواهید با همان شماره وارد تلگرام شوید دیگر هیچ گفتگویی در لیست شما نخواهد بود.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید خروج از حساب کاربری تلگرام فقط با مراجعه به بخش تنظیمات برنامه امکان پذیر است. البته این نکته را به یاد داشته باشید که خارج شدن از اکانت تلگرام به معنای حذف آن نیست بلکه شما با این روش فقط اتصال میان دستگاه و حساب کاربری تلگرام را قطع می کنید. لطفاً سوالات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: خارج شدن از تلگرام

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

راهنمالند
دسته‌بندی
کلمات کلیدی
بایگانی